pondělí 21. listopadu 2016

Pozvánka na výstavu Vlna a co s ní

Milí čtenáři, kamarádi, příznivci. Mrzí mě, že si ještě nemůžete počíst o tom, jak jsem v létě česala vlnu na letošní "projekt roku", ale, jak vidíte v levém menu, běží tam odpočítávání času do zahájení 6. ročníku prodejní výstavy Vlna a co s ní. Věřím, že pro Vás je to odpočítávání radostné, doufám, že se na výstavu chystáte podívat, ba dokonce se na ni těšíte.
Já sama se na ni těším moc. Vidět se zase po čase osobně s lidmi z oboru, které mám ráda a obdivuji jejich práci, podívat se na jejich nové projekty, co za ten rok stihli vytvořit krásného. Těším se samozřejmě i na nové vystavovatele, protože jsem už jejich tvorbu viděla a jsem přesvědčená, že na výstavu patří, aby ji mohli obdivovat i další lidé :-)
Letos je oficiálně organizace výstavy v mých rukách a přípravy vrcholí, takže blog jde v tomto hektickém čase trochu stranou. Tak se na mě nezlobte, po výstavě Vám to vynahradím.
Na vlněnou akci Vás srdečně zvu a těším se na Vás! Pište mi do komentářů, kdo se chystáte přijít a nebojte se mě pak na výstavě oslovit, moc ráda se s Vámi setkám osobně ;-) Dejte mi vědět, na co, příp. na koho se těšíte nejvíc a pozvánku ideálně šiřte i mezi své (ne)tvořivé přátele - krom materiálu pro ty, kteří si z něj rádi udělají něco sami, to bude hlavně o autorské tvorbě zúčastněných. Tedy ideální příležitost na nákup originálních rukodělných vánočních dárků, se kterými můžete vystoupit z davu.
Za vznik celé akce vděčím své mamince, která do toho před šesti lety odvážně šla a každý další rok vše do detailu organizovala (a i letos stojí za většinou zařizování). Za fakt, že se z výstavy stala každoroční listopadová tradice, vděčím hlavně Vám - návštěvníkům, kteří nás svým zájmem a nadšením podporujete. Díky!
A nezapomeňte, že se letos přesouváme blíže pražskému centru, do mnohem dostupnější lokality náměstí Jiřího z Poděbrad (vřele doporučuji volit MHD, na "Jiřák" jede zelené metro A a tram č. 11 a 13)


A ještě pár ukázek z mé vlastní tvorby, třeba to nerozhodné trochu navnadí :-P



Žádné komentáře:

Okomentovat

Přečetli jste si článek? Napište mi Váš názor, připomínku, nebo třeba tip, o čem byste si chtěli přečíst příště...